سرپرست امور بانوان استانداری ایلام ؛
سرپرست امور بانوان استانداری ایلام گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه در شرایط کنونی در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی، هنری و ورزشی حضور فعال و چشمگیر دارند.
کد خبر: ۵۳۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 10 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مریم شادی وند  در نشست با بانوان ستادی استانداری اظهار کرد: باید نگاه و تلقی جامعه نسبت به توانمندی زنان تغییر کند و فارغ از جنسیت بر اساس  توان و تخصص آنان از این نیروی کار ارزشمند استفاده شود.
 
وی ادامه داد: زنان شاغل بهترین ساعات زندگی خود را در اداره و شرکت هادر حال کار هستند و باید برای زندگی شخصی و تربیت فرزندان نیز وقت بگذارند.
 
وی افزود: مدیریت کردن چالش های زندگی یکی از ظرافت های خاص زنان است که می توان با توجه به مسایل مختلف و استفاده از توان خود آن را در به خوبی عملی کنند.
 
شادی وند گفت: زنان جامعه اکنون به سطح خوبی از آگاهی در بخش های مختلف رسیده اند و همین آگاهی آنان را کمک می کند تا بتوانند جایگاه خود را در جامعه ارتقا دهند.
 
وی اظهار کرد: امور بانوان استانداری به عنوان یکی از وظایف خود پیگیر مسایل و مشکلات بانوان استان در بخش های مختلف است و از همه افرادی که دارای ایده و طرح مناسبی برای ارتقا بانوان و بهبود وضعیت آنان هستند، استقبال می کند.
 
وی از تشکیل بانک اطلاعاتی زنان استان خبر داد و گفت: امیدواریم که زنان توانمند و فرهیخته با ثبت اطلاعات خود در این بانک بیشتر توانمندی خود را معرفی کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار