مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: مردم باید دولت را در انجام طرح های مختلف نظارتی حمایت و همراهی کنند که این امر موجب تسریع در فعالیت ها و تحقق ماموریت ها می شود .
کد خبر: ۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ 16 February 2015
'غریب بیژن نیا ' روز دوشنبه در جمع مسوولان اجرایی مهریز به اهم وظایف و نقش این اداره کل در اعمال مقررات و تحقق اهداف دولت اشاره کرد و افزود: موضوع نظارت از اساسی ترین کارها است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح های نظارتی برای اعمال قانون قطعا جلو بسیاری از مسائل و معضلات گرفته می شود و باید مردم فعالانه در یزد و شهرستان ها همانند قبل همراهی کنند.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان یزد ادامه داد: انجام برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی نسبت به خطرات و مضرات مواد مخدر و آسیب های زیادی که به همراه دارد در کاهش و پیشگیری بسیار موثر است.

بیژن نیا، همچنین به اهمیت همکاری و تعامل سازنده و فراگیر دستگاه های اجرایی با تعزیرات حکومتی در انجام برنامه های مختلف در طول سال تاکید و اظهار امیدواری کرد تا کارها به خوبی محقق شود.

همچنین فرماندار مهریز و تعدادی از مسوولان اجرایی این شهرستان در گزارشی به کارهای انجام و برنامه های پیش رو و لزوم تعامل و ادامه همکاری بین بخشی تاکید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار