فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی کاهش جرایم را از اولویت‌های اصلی پلیس دانست و گفت: در هشت ماهه سال جاری 85 درصد سرقت‌های وقوع یافته در استان کشف شده است.
کد خبر: ۵۳۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 04 December 2017
به گزارش تابناک تبریز از پایگاه خبری پلیس، محسن حسن خانی در جلسه پیشگیری از سرقت ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: اتحاد و وحدت رمز اصلی پیروزی در تمام امور بوده و در سایه تلاش‌های پلیس استان کاهش جرایم چشمگیر و قابل توجه بوده و 85 درصد سرقت‌ها کشف شده است.

وی با بیان اینکه ملاک کار و تلاش باید برای رضایت الهی باشد، افزود: در هر امری که رضایت خداوند منان کسب شده باشد حتماً رضایتمندی مردم و راحتی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی استان احساس مسوولیت فرماندهان را یکی از عوامل موفقیت‌های پلیس عنوان کرد و گفت: احساس مسوولیت باید از مسوول و فرمانده هر یگان به  تمام کارکنان زیرمجموعه انتقال یافته و همه در رابطه با حوزه کاری خود باید احساس مسوولیت و تعهد لازم را داشته باشند.

حسن خانی به کشف میزان بالای سرقت‌های وقوع یافته در استان نیز اشاره کرد و افزود: میزان کشف سرقت‌ها در استان با 85 درصد در وضعیت مطلوب و قابل قبول بوده اما باید با پیش‌بینی و اقدامات پیشگیرانه کاهش جرایم، مدنظر فرماندهان و مسوولان انتظامی استان باشد.

فرمانده انتظامی استان در پایان، آذربایجان‌شرقی را از استان‌های امن کشور معرفی و خاطرنشان کرد: در سایه تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بحمدلله هیچ مشکل امنیتی در استان وجود نداشته و در موضوع‌های اجتماعی از استان‌های موفق در کشور هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :