رئیس هیات انجمن های ورزشی ایلام گفت: مسابقات قهرمانی دارت بانوان و آقایان کشور (منطقه سه) روز پنجشنبه و جمعه در سالن قلاویزان به میزبانی ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ ارسلان چولکی اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت جان باختگان زلزله غرب کشور با حضور استان های لرستان، خوزستان، همدان، کرمانشاه و ایلام برگزار شد.
 
وی افزود: دور سوم و پایانی مسابقات دارت رنکینگ منطقه جنوب غرب کشور با شرکت 47 نفر از بانوان و آقایان به روش گروهی و حذفی در روزهای نهم و دهم آذر ماه برگزار شد.

چولکی گفت: این مسابقات به صورت 501 دوبل پایان سه لگ از پنج لگ در بخش بانوان با قهرمانی خانم الهام جلیلیان از استان کرمانشاه و نایب قهرمانی سارا خدادادی و سوم مشترک خانم ها مهین مکوندی و مهناز نوروزی هر سه از استان خوزستان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه نفرات اول و دوم این رقابت ها به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد، افزود: در بخش آقایان نیز امیر بیرانوند از استان لرستان با غلبه بر همه حریفان موفق به کسب عنوان اول شد و ابراهیم قنبری نفر دوم از خوزستان و نفرات سوم مشترک نیز محمود رضوانی از کرمانشاه و سلمان شهبازپور از لرستان اعلام شدند.

چولکی یادآور شد: در طول مسابقات یک دوره مسابقه دوبل اتفاقی بین حاضرین در سالن با حضور 30 نفر در قالب 15 گروه 2 نفره برگزار شد و در پایان تیم بهزاد جهانگیری و مجتبی نوری اول تیم محمود رضوانی و ایرج غلامیان دوم تیم مجتبی علیرحمی و سعید نظریان و حامد عبدی و علی عزیزی سوم شدند.

این مسابقات با حضور مدیرکل ورزش وجوانان و مدیر کل ارتباطات زیرساخت استان ایلام ودیگر مقامات ورزشی استان با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه بیاد قربانیان زلزله اخیر غرب کشور و اهدا جوایز و حکم قهرمانی به نفرات برتر به پایان رسید./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار