فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز پیروزی کفر و نفاق است گفت: هر چیزی که این وحدت را خدشه دار کند به ضرر امنیت کشور است.
کد خبر: ۵۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 01 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار "نورعلی یاری" با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: افتخار همه ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی این است که امت چنین پیغمبری هستیم که ما را به وحدت، محبت، عطوفت، مهربانی و همدلی سفارش کرده است.  
 
وی افزود:دشمنی کینه توزانه آمریکا و اسرائیل نسبت به مسلمانان پایان ندارد و با طراحی توطئه های جدید همواره در فکر از بین بردن اتحاد و همبستگی بین ملت های مسلمان هستند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصتی مطلوب برای تقویت همدلی و انسجام بین مذاهب مختلف اسلامی است، یادآور شد: با وجود نقشه ها و تهاجم های مختلف فرهنگی و سیاسی دشمنان، مسلمانان  با بصیرت و هوشیاری در برابر این اهداف شوم ایستادگی کرده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان می خواهند با برجسته کردن نکات کوچک و فرعی به اختلافات میان مسلمانان دامن بزنند و در میان آنها جنگ و درگیری ایجاد کنند اما شیعه و سنی در ایران اسلامی ، دشمن را شناخته و دست به دست یکدیگر داده اند تا توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
 
سردار یاری در پایان با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت اتحاد بین مسلمانان است  گفت: باید از فرصت این هفته ارزشمند برای افزایش وحدت و تقویت مبانی وحدت‌اسلامی استفاده کرده و بهانه‌ای برای نفوذ دشمنان در میان صفوف متحد خود ندهیم./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار