محمد رستمی محقق و معلم ایلامی بعنوان برگزیده کشوری پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر معرفی شد.
کد خبر: ۵۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 25 June 2015
به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش ایلام، پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر رییس جمهور به تازگی درمرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حضور مسیولان بلند پایه، وزیر آموزش و پرورش، مسوولان وزارت نیرو، مسوولان سازمان حفاظت از محیط زیست، مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور و معاونان پرورشی فرهنگی استان ها برگزار شد .

در این کنگره که با هدف تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر برگزار شد محمد رستمی محقق و معلم ایلامی توانست در بخش ارایه مقالات تحقیقی در خصوص فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور بعنوان برگزیده کشوری این بخش معرفی و تندیس ویژه ی پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر را از دست وزیر آموزش و پرورش دریافت کند.

درکنگره پرسش مهر که با عنوان ایست! آب نیست در برج میلاد تهران برگزار شداز 113 دانش آموز و 130 دانشجو معلم برگزیده کشوری و چهار چهره فرهنگی محقق و برگزیده با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش تجلیل شد .

دانش آموزان خلاق استان ایلام در این رویداد بزرگ علمی تحقیقی کسب 10 عنوان مقام کشوری (اول ، دوم و سوم) بود که با اهدا ی لوح تقدیر و جوایز از آنان نیز در این کنگره تجلیل شد.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در روز آغازین سال تحصیلی سال ۹۲ موضوع فرهنگسازی در خصوص بهره وری بهینه از منابع آب را در قالب سوال زیر مطرح کرد:

(اگر پدر شما رییس جمهور باشد چه اقدامی را به او توصیه می کنید که بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی اجتماعی جامعه ایران بگستراند؟)

استقبال گسترده دانش آموزان و فرهنگیان کشور از طرح این مساله توسط رییس جمهوری منجر به طرح کشوری بررسی و انتخاب پاسخ های برگزیده به این سوال در قالب کنگره سالانه پرسش مهرشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار