فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: طرح پایلوت تجمیع خطوط ۱۱۰ در مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 27 November 2017
سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح پایلوت تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان خبرداد و گفت: این طرح موجب افزایش ۳۲ درصدی تماس‌ها و افزایش ۲۲ درصدی کشف سرقت در استان شده است.
 
وی با اشاره به افزایش چهار درصدی سفر‌ها و قرار گرفتن استان مازندران به عنوان سه استان پرتردد کشور در سال گذشته، افزود: اقدامات اثرگذاری از سوی این فرماندهی در راستای برقراری نظم و امنیت برای مسافران و شهروندان صورت گرفته که برای ارتقاء کیفی ماموریت‌ها و تقویت ساختار انتظامی استان مورد نیاز است.
 
سردار میرفیضی هدف از نظارت‌های تخصصی رشد و تعالی سازمانی و تقویت سرانگشتان با ارائه آموزش‌های ستادی است به وجود برخی چالش‌های موجود در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی خاص استان، همجواری با پایتخت، قرار گرفتن این استان در مسیر‌های ارتباطی پرتردد و سایر موضوعات اثرگذاری که در استان وجود دارد موجب می‌شود تا این مشکلات از حاشیه به متن تغییر پیدا کند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به بحث قرارگاه جهادی آموزش در استان گفت: با برگزاری دوره‌های عرفان برای کارکنان در حوزه‌های راهور و پلیس راه و سرکلانتری‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار