نقل‌وانتقالات گسترش فولاد باید در گینس ثبت شود!
محمد نصرتی از صحبت‌های اخیر هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد به‌شدت شاکی و معتقد است که او دروغ می‌گوید.
کد خبر: ۵۲۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 25 November 2017
محمد نصرتی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: باشگاه گسترش فولاد نه تنها به من، بلکه به چند بازیکن دیگر هم بدهی دارد. من از آقای نصیرزاده تعجب می‌کنم که می‌گوید گسترش فولاد به کسی بدهی ندارد، اگر مایل باشند، من می‌توانم تصویر چک‌هایم را در فضای مجازی منتشر کنم که مردم ببینید.

وی افزود: باشگاه گسترش فولاد قرار است پولی از استقلال بابت رضایت‌نامه شجاعیان بگیرد. نصیرزاده یک روز در میان علیه استقلال مصاحبه می‌کند، اما چرا از چکی که مربوط به دو سال گذشته است و در دست ما مانده، اسمی نمی‌آورد؟ نصیرزاده با وقاحت تمام بعد از گذشت دو سال، به ما می‌گوید که 50 درصد از طلب‌تان را ببخشید.

بازیکن فعلی نفت تهران و پیشین گسترش فولاد خاطرنشان کرد: محمد ابراهیمی 250 میلیون تومان از گسترش فولاد طلب داشت که 50 میلیون آن را بخشید و بقیه آن را هم در 4 فقره چک 50 میلیون تومانی گرفت. شرایط بازیکن با بازیکن فرق می‌کند. من با محمد (ابراهیمی) رفیقم، در همین مورد با یکدیگر حرف می‌زدیم و او گفت که همه پولش را گرفته، اما نصیرزاده در همین مورد هم دروغ می‌گفت. او به من می‌گفت چک ابراهیمی پاس نشده، اما ابراهیمی می‌گفت «پاس» شده است. این آقا (نصیرزاده) پایش را در یک کفش کرده که پاس نشده، خجالت هم نمی‌کشد. آقایان دیدند که نمی‌توانند جواب من را بدهند و ما را در «بلک لیست» تلفن‌شان گذاشتند. کُل حرف‌شان هم این است که 50 درصد پول‌تان را ببخشید. من از آقای زنوزی (مالک باشگاه گسترش فولاد) تعجب می‌کنم، من دو بار هم به ایشان زنگ زدم ولی پاسخگو نبودند.

نصرتی گفت: در مورد بحث حرفه‌ای‌گری هم که آقای نصیرزاده مدام مطرح می‌کند باید بگویم این بحث مرهون تلاش مدیران قبلی است، افرادی مانند آقای سمندر که آنجا زحمت کشید. این آقا (نصیرزاده) کاری نکرده است؛ آن از نقل‌وانتقالات ابتدای فصل‌شان که فکر می‌کنم باید در کتاب گینس ثبت شود، چون همه می‌دانند این آقا (نصیرزاده) چه اتفاقاتی در باشگاه گسترش فولاد رقم زد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار