نایب رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت: چهار بانوی نخبه تنیس روی میز این استان به مسابقات هوپس (امیدهای آینده) کشور راه یافتند.
کد خبر: ۵۲۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 25 November 2017
نایب رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت: چهار بانوی نخبه تنیس روی میز این استان به مسابقات هوپس (امیدهای آینده) کشور راه یافتند.

به گزارش ایرنا؛ زهره ابوطالبیان اظهار کرد: مسابقات طرح هوپس دختران استان همدان با حضور 10 بازیکن نخبه به میزبانی سالن هیات تنیس روی میز همدان برگزار شد و در پایان چهار بازیکن برتر جواز حضور در رقابت های کشوری را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در پایان این رقابت ها بهار محمدی عنوان قهرمانی را کسب کرد، مبینا اصلانی دوم شد، فاطمه لاجوردی بر سکوی سوم ایستاد و محیا وثیقی نیز عنوان چهارم را کسب کرد.

ابوطالبیان بیان کرد: براساس سهمیه و بخشنامه فدراسیون، این چهار بازیکن برتر به مسابقات کشوری طرح هوپس اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: طرح هوپس به معنای رقابت امیدهای آینده تنیس روی میز کشور در پایین ترین رده سنی (نونهالان) است که در استان های مختلف انتخاب و در رویداد ملی شرکت می کنند.

وی افزود: همچنین در مسابقات کشوری نفر برتر انتخاب و به رقابت های برون مرزی اعزام خواهد شد.

وی بیان کرد: در واقع این طرح آموزشی و تمرینی است و در مسابقات جهانی تمامی نخبه های کشورها زیر نظر بهترین مربیان فدراسیون جهانی آموزش لازم را فرا می گیرند و در روز پایان دوره نیز با هم رقابت می کنند.

نفرات برتر طرح هوپس همدان پانزدهم ماه جاری به مسابقات کشوری که قرار است به میزبانی اراک برگزار شود، اعزام خواهند شد.

همدان با برخورداری از مربیان باتجربه و مطرح کشور یکی از استان های استعدادپرور در رشته تنیس روی میز است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار