مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:همزمان با روز کتابگردی؛طرح تخفیف 35 درصدی کتابفروشی‌های عضو «طرح پاییزه کتاب» در کرمانشاه اجرا می شود.
کد خبر: ۵۲۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 25 November 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ «طرح پاییزه کتاب» با بازدید مدیرکل،  معاون فرهنگی و رسانه ای و رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کتابفروشی های سطح شهر ، روز پنجشنبه (2 آذر) همگام با سراسر کشور، در کرمانشاه کلید خورد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن بازدید اظهار داشت: این طرح از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح گردید و از امروز در سراسر کشور در راستای ترویج و گسترش فرهنگ کتاب وکتابخوانی در بین جوانان و خانواده ها آغاز به کار کرده است.

جعفری افزود: طرح پاييزه كتاب با شعار «هر ورقش دفتريست...» بعد از طرح‌های «كتابفروشی به وسعت ايران»، «عيدانه كتاب»، «تابستانه كتاب» و «پاييزه كتاب» گامی بزرگ برای توجه به اعطای يارانه كتاب از طريق كتابفروشی‌هاست.
 
 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: هدف از این طرح افزایش سرانه مطالعه در بین خانواده ها می باشد.
محمدی ادامه داد: طرح پاييزه كتاب از دوم آذر ماه همزمان با روز كتابگردی در كتابفروشی‌های عضو طرح آغاز و تا ۲۲ آذرماه در کرمانشاه اجرا می‌شود.

شایان ذکر است؛ کتابگردی 96 با شعار «ما هم می‌آییم» پنجشنبه (دوم آذر‌ماه) با حضور چهره‌های فرهنگی، هنری و سیاسی در بیشتر نقاط کشور برگزار گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار