مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: این جمعیت در ایام اربعین حسینی (ع) امسال به حدود 22هزار زائر در مناطق مختلف این استان امدادرسانی کرده است.
کد خبر: ۵۲۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 21 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سلیمانی  اظهار کرد: خدمات رسانی این جمعیت امسال از هشتم آبان ماه آغاز و تا 21آبان ماه ادامه داشت.
 
وی با بیان اینکه از این شما زائرانی که در این مدت از خدمات این جمعیت استفاده کرده حدود 14هزار نفر مصدوم بوده اند گفت: این افراد شامل مصدومان حوادث جاده ای و غیر جاده ای بوده اند.
 
وی ادامه داد: مابقی این افراد نیز شامل زائرانی بوده اند که در 2 اردوگاه این جمعیت مستقر در مرز مهران و سایر مسیرهای تردد زائران اسکان یافته اند.
 
وی اضافه کرد: در ایام اربعین امسال این جمعیت به 95 حادثه زائران امداد رسانی کرد که از این تعداد 12 فقره آن مربوط به سوانح رانندگی بوده است.
 
وی تاکید کرد: عملیات امداد رسانی این جمعیت به زائران اربعین حسینی از هشتم آبان ماه جاری آغاز و تا 21 آبان ماه و بازگشت عمده زائران از عتبات عالیات ادامه داشت.
 
از 20 آبان تا سوم آذر پارسال در مجموع امدادگران این جمعیت به 59 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های استان ایلام و راه های منتهی به مرز بین المللی مهران که منجر به زخمی شدن 225 نفر شد، امداد رسانی کردند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار