سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران
آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
کد خبر: ۵۲۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 17 November 2017
به گزارش تابناک مازندران،  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گویی اظهار داشت : محدودیت ترافیکی ۲۸ آبان مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در روز یکشنبه ۲۸ آبان مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود، گفت: آمد وشد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت شمال ممنوع خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
 
سرهنگ علیرضا قدمی همچنین گفت: روز یکشنبه ۲۸ آبان رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در جاده هراز از آب اسک تا آمل یک طرفه است.
 
رئیس پلیس راه مازندران در پایان به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده سوادکوه اشاره کرد و افزود: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار