استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به به زیبایی‌هایی طبیعی در منطقه ارسباران و ظرفیت‌های گردشگری این منطقه، گفت: این ظرفیت‌ها، فرصت بسیار خوبی برای اشتغال جوانان است.
کد خبر: ۵۲۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 16 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، از فرماندار این شهرستان خواست تا با شناسایی روستاهای هدف گردشگری، ضمن جذب گردشگر و اشتغال‌زایی، در معرفی آداب و رسوم و فرهنگ و هنر منطقه بکوشد.

وی، مشارکت بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجموعه‌های گردشگری را ضروری دانست و گفت: با تقویت امکانات رفاهی و تفریحی می‌توان شاهد تحول در جذب گردشگر بود.

خدابخش با اشاره به وجود معادن غنی طلا و مس در شهرستان اهر، گفت: با توسعه این معادن بخش بزرگی از مشکل بیکاری جوانان تحصیل کرده این شهرستان حل خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر ضرورت اتمام بزرگراه اهر - تبریز، انجام مطالعه طرح راه آهن، پیگیری حل مشکل سدهای ایثار و کچری چای و آب شرب روستائی شهرستان اهر تاکید کرد.

وی با اشاره به تخصیص وام 6 درصدی به منظور اشتغال زایی در روستاها و مناطق عشایری، گفت: این تسهیلات جهت حل مشکل بیکاری در شهرهای کمتر از 10 هزار نفر و روستاها و مناطق عشایری به جوانان جویای کار اختصاص می یابد.

خدابخش با تاکید بر تغیر نگاه نسبت به سرمایه گذاران، گفت: با حذف قوانین دست و پا گیر و کاهش موانع می توانیم به سرمایه گذار انگیزه داده و فرایند سرمایه گذاری را تسهیل کنیم.

وی با انتقاد از برخی مدیران دستگاه ها که علیه سرمایه گذاران شکایت می کنند، اعلام کرد: از امروز هیچ دستگاهی حق ندارد علیه هیچ سرمایه گذاری شکایت کند.

خدابخش تصریح کرد: تقویت تولید داخلی، افزایش صادرات، مردمی کردن اقتصاد و استانداردسازی از ویژگی های بارز اقتصاد مقاومتی است که باید برای تحقق آن کوشید.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار