دبیر شورای زکات استان آذربایجان شرقی گفت: دوره های آموزشی با موضوعاتی مثل زکات در منابع دینی، نقش زکات در اقتصاد مقاومتی و شیوه های کاربردی تبلیغ و جذب زکات در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 24 June 2015
به گزارش خبرنگار ما، حسین دشتی، دبیر شورای زکات استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره های آموزشی با موضوعاتی مثل زکات در منابع دینی، نقش زکات در اقتصاد مقاومتی و شیوه های کاربردی تبلیغ و جذب زکات برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره ها 16 نفر از ائمه جمعه، 9 نفر از فرمانداران و بخشداران، 11 نفر از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و 20 نفر از علمای برجسته استان در قالب 21 کارگاه آموزشی در 18 شهرستان آذربایجان شرقی به تدریس مباحث زکات پرداختند.

دشتی با بیان اینکه برای بهره برداری از ظرفیت زکات شجره طیبه و زکات مستحبی کارگاه آموزشی سه شهرستان و چهار بخش در ماه جاری برگزار می شود، اظهار داشت: پیش بینی می شود با برگزاری این کارگاه 10 درصد نسبت به سال گذشته حضور عاملان در دوره های آموزشی زکات افزایش یابد.

دبیر شورای زکات استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: برگزاری با محتوا و تاثیرگذار کارگاه‌های آموزشی زکات در سطح استان با استقبال چشمگیر عاملان زکات مواجه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امسال 60 درصد از زکات جمع آوری شده در استان سهم فقرا و 40 درصد نیز صرف پروژه های عمرانی می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار