مدیر کل بهزیستی ایلام از تهیه سومین مرحله کمکهای این اداره کل برای ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 15 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرهاد قیصربیگی  با اعلام این خبر گفت: این کمکها به ارزش 700میلیون ریال در قالب سه کامیون امروز به استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این کمک ها شامل وسایل توانبخشی، بهداشتی، درمانی و مواد غذایی مختلف است.
 
وی اظهار کرد: این کمکها از طریق اداره کل بهزیستی، مراکز بهزیستی شامل موسسات خیریه و کلینیک های مددکاری اجتماعی و شماری از افراد خیر جمع آوری و برای زلزله زدگان ارسال می شوند.
 
وی ادامه داد: روز گذشته نیز محموله کمکهای بهزیستی به میزان هشت تن مواد غذایی شامل خرما، آب معدنی، کنسرو، نان، وسایل بهداشتی و غیره در قالب چهار دستگاه وانت به استان کرمانشاه ارسال شده است.
 
قیصربیگی اعزام تیم محب و اورژانس اجتماعی بهزیستی ایلام به مناطق زلزله زده کرمانشاه را از دیگر اقدام های این اداره کل طی دو روز اخیر اعلام کرد و گفت: کاروان امدادگران اورژانس اجتماعی و تیم محب به همراه کمکهای غیر نقدی به مناطق زلزله زده کرماشاه اعزام شدند.
 
به گفته وی، دو تیم مداخله روانی اجتماعی در سوانح (محب)به استان کرمانشاه اعزام که این تیمها هر کدام 10 نفر بوده و متشکل از روانشناسان و مددکاران آموزش دیده هستند که از مصدومان و بازماندگان متوفیان حمایتهای لازم بعمل می آورند و از مراکز بهزیستی و گروهای هدف حمایت میکنند.
 
وی یادآور شد:  دو تیم سیار خدمات اجتماعی نیز با خودروهای مناسب سازی شده به استان کرمانشاه اعزام که این تیمها هم شامل مددکاران و روانشناسان آموزش دیده هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار