سرداردولتی:
در استان ایلام وضعیت امنتی مطلوبی شاهد هستیم و طی امسال توفیقات خوبی حاصل‌شده است و اینکه رئیس مرکز آمار قوه قضاییه گفته است ایلام جرم خیزترین استان کشور است را رد می‌کنم.
کد خبر: ۵۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 24 June 2015

 

به گزارش تابناک ایلام- سردار «علی دولتی» در نشست خبری با رسانه‌های استان اظهار کرد: در استان ایلام وضعیت امنتی مطلوبی شاهد هستیم و طی امسال توفیقات خوبی حاصل‌شده است و اینکه رئیس مرکز آمار قوه قضاییه گفته است ایلام جرم خیزترین استان کشور است را رد می‌کنم.

 

وی تأکید کرد: ورود پرونده به چرخه رسیدگی مبنی بر جرم خیز بودن یک منطقه نیست.

 

دولتی بابیان اینکه در سال گذشته 16 درصد وقوع سرقت کاهش داشتیم و طی امسال هم این جرم 6 درصد کاهش‌یافته است افزود: سرقت مسلحانه در استان به صفر رسیده  و بیشترین سرقت‌ها توسط افراد معتاد صورت می‌گیرد و از طرف دیگر هیچ مکان و جایی برای نگهداری آن‌ها در استان نداریم و طی سه‌ماهه سال جاری از یک باند سرقت احشام و 15 فقره سرقت  کشف‌شده است.

 

فرمانده ناجای ایلام اضافه کرد: آدم‌ربایی، گروگان‌گیری و سرقت مسلحانه در استان به صفر رسیده و مرگ مشکوک  4 درصد کاهش‌یافته و  90 درصد جرم فضای مجازی کشف‌شده و بیشترین جرم هم مربوط به برداشت‌های غیرمجاز بوده است.

 

وی با تأکید بر اینکه برای افراد قانون‌شکن، هنجارشکن و کسانی که امنیت خلاقی را به خطر به اندازند برنامه داریم،  خاطرنشان کرد: اجازه نفس کشیدن به اراذل‌واوباش نمی‌دهیم و طی امسال افراد شرور که برای مردم ایجاد مزاحمت و مرتکب جرم شده بودن دستگیرشده‌اند تا دیگران عبرت بگیرند.

 

فرمانده ناجا ایلام بر امنیت پارک‌ها در ایام تابستان بخصوص در ماه مبارک رمضان کرد و گفت: مردم استان حرمت و شئون اسلامی را در این ماه به‌خوبی رعایت می‌کنند و از طرف دیگر هم پلیس در تفرجگاه‌ها مستقر هستند و با هرگونه ایجاد مزاحمت برای شهروندان با تمام توان برخورد می‌شود.

 

وی بابیان اینکه در راستای آتش‌سوزی جنگل‌های استان هنوز شواهدی بر عمدی بودن این موضوع به دست پلیس نیامده است تصریح کرد: مردم از هرگونه روش کردن آتش پرهیز کنند.

 

دولتی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا مبنی بر یک‌طرف شده خیابان سمندری شهر ایلام گفت: طبق قانون باید ازنظر کارشناسان پلیس راهور برای یک‌طرفه کردن یا نکردن خیابان‌ها استفاده شود و نظر پلیس هم مرجعیت داشته باشد اما با توجه به موافق نبودن پلیس راهور با این موضوع، اما صورت گرفت و ازلحاظ پلیس کارشناسی نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار