مدیرکل استاندارد چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه کمبود اطلاعات در زمینه استاندارد در بین خبرنگاران استان مشهود است گفت: فعالان رسانه ای وخبرنگاران باید در این زمینه آموزشهای تخصصی را قرار گیرند .
کد خبر: ۵۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 24 June 2015
  عبدالله نظری اظهارداشت: استاندارد حوزه ای تخصصی است و رسانه ها به عنوان ابزار کارآمد برای فرهنگ سازی در زمینه ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه باید از تخصصی واطلاعات بالایی در این زمینه برخوردار باشند.

وی با تبیین نقش رعایت استاندارد در ارتقای سطح ایمنی و سلامت در جامعه افزود: رعایت استاندارد یک اقدام فرهنگی است و برای نهادینه کردن آن تمام دستگاه و ارگانها باید یاریگر اداره کل استاندارد باشد .

نظری اظهارداشت: از آنجا که این اداره کل به منظور نظارت بر رعایت استاندارد برای کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری است با کمبود نیروی انسانی مواجه است با ارتقای سطح آگاهی مردم از استاندارد، آنان به عنوان ناظرانی فعال و حساس بر رعایت این موارد نظارت می کنند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی چهارمحال وبختیاری نیز در این دیدار ، ارتقای سطح آگاهی مردم از کاربرد علامت استاندارد را در گرو فرهنگ سازی در بین دانش آموزان و کودکان دانست.

کاظم شاملو با بیان نقش و اثرگذاری خبر در نهادینه کردن فرهنگ استاندارد در جامعه از آمادگی خبرگزاری ایرنا برای تعامل با اداره کل استاندارد استان خبرداد.

وی با بیان انعقاد تفاهمنامه بین سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و سازمان استاندارد کشور افزود: این تفاهمنامه گامی موثر برای ایجاد تعامل وهمکاری بیشتر بین خبرگزاری و سازمان استاندارد در استانهاست .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار