پویان احمدی در گفتگو با تابناک:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی گفت:از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 12 November 2017
پویان احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:فاز اول این بیمارستان شامل ستونها و سقف با اعتبار حدود2 میلیارد تومان در آذر ماه 94 تحویل گردیده است.

وی خاطر نشان کرد:شروع فاز دوم و تکمیلی و پد هلی کوپتر با مبلغ 8 میلیارد و دویست میلیون تومان عملاً از اول فروردین 96 شروع شده و اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی بایستی در پایان اردیبهشت 97 تحویل گردد. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد:کارهای اداری انشعابات آب ، برق ، تلفن و گاز این بیمارستان انجام گرفته و پس از جوابیه استعلام از ادارات کل استان ، انشعابات مورد نیاز اخذ گردید.

احمدی درخصوص مرکز خدمات جامع سلامت روستایی میرآباد این شهرستان نیز گفت: این مرکزبا زیر بنای600 متر مربع و اعتبار 714 میلیون تومان در آبانماه 96 تحویل موقت شده وانشعابات آن نیز در چند روز آینده نصب خواهد گردید. 

وی اظهار داشت: پروژه خوابگاه پزشکان این روستا نیز با زیر بنای80 متر مربع واعتبار136 میلیون تومان تا بهمن 96 به پایان خواهد رسید.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی گفت: پروژه خانه بهداشت دره ژاله در شهرستان ثلاث 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ومجری این پروژه مجمع خیرین سلامت استان و زیربنای آن 76 متر با اعتبار73 میلیون تومان است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار