فراخوان دومین جشنواره ملی نقاشی آیات به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در بین کانون های مساجد مازندران توزیع شد.
کد خبر: ۵۲۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 08 November 2017
به گزارش تابناک : دومین جشنواره ملی نقاشی آیات از سری برنامه های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن ماه سالجاری به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود.
 
فراخوان و نحوه شرکت دراین جشنواره در بین کانون های مساجد مازندران توزیع شد و علاقه مندان تاپایان 1دی ماه سالجاری می توانند در بخش های نگاه نو و فضای انتزاعی، کلاسیک وفیگوراتیو و بخش ویژه سوره واقعه آثار ارسال نمایند.
 
احسان و نیکی، پرهیز از ناپاکی، امید، نشاط، آفرینش و خلقت، خودباوری، وحدت اسلامی، ظلم ستیزی، صلح و دوستی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، خانواده، تمثیل و قصص قرآنی، رستاخیز، تفکر، تعمق و انس با طبیعت، توکل، مقاومت و پایداری، نماز و نیایش، آسیب های اجتماعی، تولید و اشتغال(اقتصادمقاومتی) موضوعات جشنواره اعلام شده است.
 
تکنیک و شیوه ارائه آثار به جشنواره آزاد اعلام شده و هر هنرمند حداکثر 5اثر می تواند ارسال کند.
 
شرکت در جشنواره محدودیت سنی ندارد.
 
تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال1394به بعد باشد.
 
متقاضیان شرکت در جشنواره بایستی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری و ارسال تصویر آثار در سایت جشنواره به نشانی الکترونیکی ayatfest96.farhang.gov.ir اقدام نمایند.
 
سه بهمن مراسم اختتامیه جشنواره به همراه معرفی برترین ها و نمایشگاه آثار رسیده در تالارفخرالدین اسعدگرگانی برگزار می شود.
 





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار