فرماندارمهران
فرماندار شهرستان مهران گفت: همزمان با فصل تابستان، مقابله با سالک در شهرستان مهران تشدید می شود
کد خبر: ۵۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 23 June 2015

مراد ناصری بااعلام این خبراظهار داشت: یکی از مهمترین مناطق استان ایلام که طی سالهای اخیر با معضل سالک مواجه بوده، شهرستان مهران است که متاسفانه این بیماری بومی استان و شهرستان است.

وی بیان داشت: هم اکنون همزمان با فصل تابستان که سالک در شهرستان بیشتر مشاهده می شود، اقدامات برای مقابله و پیشگیری از سالک در شهرستان تشدید می شود.

فرماندار شهرستان مهران عنوان کرد: اولین و مهمترین کار دستگاه ها اجرای طرح جمع آوری نخاله ها و زباله های سطح شهر است که این مهم هم اکنون در حال انجام است.

وی تصریح کرد: افرادی که در داخل شهر احشام نگهداری می کنند نیز به آنها اخطار داده شده است که هرچه سریعتر احشام را به خارج از شهر منتقل کنند.

ناصری بیان داشت: بحث پیشگیری برای سالک در اولویت کاری قرار دارد چرا که متاسفانه سالک بیماری مزمن پوستی بدون درد و تب و مشترک بین انسان و تعدادی از جانداران است که توسط پشه خاکی آلوده از فرد بیمار به دیگران انتقال می یابد.

فرماندار مهران افزود: به منظور خدمات رسانی به شهروندان، کلیه‌ خدمات تشخیص بیماریابی و درمان سالک در شهرستان مهران در مرکز بهداشتی درمانی شماره یک واقع در میدان امام خمینی (ره) به صورت رایگان انجام می‌گیرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار