رییس دادگستری استان ایلام اعلام کرد
رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به آتش‌سوزی جنگل شلم گفت: در این خصوص فعلا پرونده‌ای تشکیل نشده است اما در خصوص دیگر آتش‌سوزی‌های جنگل‌های ایلام و حتی منطقه ذکر شده پرونده‌هایی تشکیل شده و چند نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۵۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 23 June 2015
به گزارش تابناک ایلام-فارس نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در استان ایلام سرقت مستوجب حد طی سال گذشته نداشته و تنها سرقت تعزیری رتبه نخست جرائم را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: پس از سرقت، ضرب و جرح عمدی، توهین به اشخاص، تهدید و تخریب در دیگر رتبه‌ها و قسمت‌های جرائم در استان ایلام قرار دارد.

وی ادامه داد: تصادفات رانندگی، مزاحمت تلفنی، استعمال و حمل موادمخدر، تصرف عدوانی و کلاهبرداری در دیگر رتبه‌های جرائم در استان ایلام قرار دارند.

این مسئول در خصوص آتش‌سوزی جنگل شلم اضافه کرد: در این خصوص فعلا پرونده‌ای تشکیل نشده است اما در خصوص دیگر آتش‌سوزی‌های جنگل‌های ایلام و حتی منطقه ذکر شده پرونده‌هایی تشکیل شده و چند نفر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

نوری تصریح کرد: در قضیه پرونده جنگل شلم به موضوعی خاصی در خصوص عمد و غیرعمد بودن آن نرسیده‌ایم، اما یک روز پس از آن آتش‌سوزی بار دیگر آن قسمت آتش گرفت که عوامل آن شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: در حال حاضر نحوه رسیدگی به پرونده‌های وارده به دادگستری ایلام بسیار عالی بوده و در بهترین زمان بررسی می‌شود.

نوری ادامه داد: از ابتدای امسال موجودی پرونده‌های استان یک‌هزار و 82 پرونده بوده و 7 هزار و 342 پرونده وارد دادگاه‌های تجدیدنظر شده و 7 هزار و 704 پرونده نیز مختومه شده است و اکنون مانده پرونده‌های ورودی ابتدای امسال ما 721 پرونده است و عملا 361 پرونده موجودی سال گذشته نیز کسر شده است.

وی در ادامه افزود: برنامه دستگاه قضایی این است که در نزدیک‌ترین زمان ممکن به پرونده‌ها رسیدگی شود و در تلاشیم به این نقطه آرمانی برسیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار