رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین گفت: با آغاز طرح اربعین در سازمان تعزیرات حکومتی به طور میانگین روزانه ۱۰ مورد بازرسی از اماکن قصرشیرین انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 04 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،مسعود همتی ، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در ارتباط با نظارت بر رستوران‌ها و اماکن عرضه مواد خوراکی در شهرستان قصرشیرین اندیشیده شده است، اظهار داشت: به طور متوسط روزانه 10 مورد بازرسی از اماکن عرضه مواد غذایی و رستورانها در مرز خسروی و قصرشیرین انجام شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین با بیان اینکه تمامی اقدامات با همکاری فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، گفت: خوشیختانه از زمان اجرای طرح اربعین تاکنون هیچ مشکل خاصی به وجود نیامده است.

همتی از نظارت سازمان تعزیرات شهرستان قصرشیرین تا پایان برگزاری مراسم اربعین خبر داد و افزود: مباحث بهداشتی، سلامت و بهداشت اماکن، درج قیمت‌ها و نحوه قیمت‌گذاری از جمله مواردی است که در بازرسی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی به نظارت سازمان تعزیرات حکومتی قصرشیرین در مورد قیمت گذاری پارکینگ‌ها اشاره و اظهار کرد: قیمت گذاری پارکینگ‌ها با همکاری و نظارت فرمانداری، شهرداری و سازمان صنعت و معدن انجام شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی قصرشیرین عنوان کرد: طرح اربعین در سازمان تعزیرات استان کرمانشاه از ابتدای آبان ماه آغاز و تا خروج زائران اربعین از استان کرمانشاه ادامه دارد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار