رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: نقش پرستاری و مامایی در سیستم درمانی اهمیت ویژه دارد و بدون آنها درمان محکوم به شکست است.
کد خبر: ۵۱۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 01 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ،رییس دانشگاه در نشست تقدیر و معارفه رییس دانشکده پرستاری و مامایی گفت: دانشکده پرستاری و مامایی هسته اولیه دانشگاه علوم پزشکی است، اما جزو مظلوم ترین دانشکده ها بوده و علی رغم ناملایمات و جابجایی های مکرر با تلاش همه عزیزان ، رو به بهبود و ارتقا رفته است.
 
دکتر مرادی افزود: این دانشکده از معدود دانشکده هایی است که برای فارغ التحصیلان آن کار وجود دارد و بهترین رشته های دارای شغل آینده در این دانشکده تربیت می شوند.
 
وی با اشاره به نقش پرستاری و مامایی در سیستم درمانی اظهار داشت: نقش پرستاری و مامایی در سیستم درمانی اهمیت ویژه دارد و بدون آنها درمان محکوم به شکست است.
 
رییس دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات دقیق ، علمی و پیگیری های خانم دکتر کبودی افزود: تغییر مدیران از مدیران قبلی چیزی کم نمی کند و ما تلاش می کنیم تغییر ها مجموعه را رو به بهبود ببرد.
 
پروفسور مرادی در ادامه خاطر نشان کرد: دکتر ویسی منتخب نظام پزشکی و مورد اعتماد پرستاران بوده و اهل تعامل و تلاش و دارای سوابق مدیریتی موفق و از بافت خود دانشکده است و انتظارات ما در دانشکده ها تعامل با اعضای هیات علمی است زیرا آنان ستونهای اصلی دانشگاه هستند و همت آنها دانشگاه را به پیش می برد.
 
وی مهمترین و قوی ترین پست دانشگاه را  پست مدیریت گروههای آموزشی دانست و گقت: افراد با انگیزه و موفق باید این مدیریت ها را برعهده بگیرند و احترام به مدیران گذشته باید در دانشگاه به فرهنگ دانشگاهی تبدیل شود و به عنوان مشاور از آنان استفاده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار