مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام:
مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت:مربی ایلامی به مسابقات جهانی تیراندازی در آذربایجان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 23 June 2015

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت:مربی ایلامی به مسابقات جهانی تیراندازی در آذربایجان اعزام می‌شود.

بهروز حیدرزاده امروز گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی اهداف پروازی کشورمان هفته آینده با شرکت مربی ایلامی آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: فرشید عبدالمحمدی از مربیان توانمند این استان بوده که به عنوان مربی شایسته ایلامی برای شرکت در رقابت‌های جهانی آذربایجان دعوت شده است.

وی با بیان اینکه این اردو از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: ملی پوشان کشورمان در رشته اهداف پروازی قرار است از ۱۵ لغایت ۲۵ مرداد در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المیک ریو 2016 در کشور آذربایجان شرکت کنند.

این مسئول اضافه کرد: از این جهت پنج ورزشکار در رشته تراپ و تراپ دوتایی از اوایل هفته آینده برای آمادگی هر چه بهتر، اردوی خود را در محل فدراسیون تیراندازی با تمام قدرت زیر نظر فرشید عبدالمحمدی و نریمان نیکخو مربیان تیم ملی آغاز می‌کنند.
حیدرزاده تصریح کرد: فرشید عبدالمحمدی از تیراندازان و قهرمانان ملی رشته اهداف پروازی بوده که اکنون در حرفه مربیگری این رشته فعالیت دارد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: این موفقیت را به جامعه ورزشکار استان ایلام از جمله مربیان شایسته ایلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: موفقیت ورزشکاران و مربیان و همه دست‌اندرکاران ورزش استان یکی از برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار