مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: با رفع معارض از زمین احداثی موزه دفاع مقدس که با تلاش شهرداری و شورای شهر انجام شد عملیات ساخت این موزه از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 23 June 2015
علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اظهار کرد: موزه دفاع مقدس در مجموعه تفریحی-گردشگری شورابیل اردبیل و در زمینی که از سال‌های گذشته برای ساخت آن پیش‌بینی شده و کلنگ‌زنی نیز به انجام رسیده، در حال انجام است که در یک سال گذشته به دلیل پیدا شدن معارض عملیات ساخت آن متوقف شده بود.
وی افزود: با پیگیری شورای شهر و شهرداری در رفع این مشکل و ارائه زمین معوض انتظار داریم تا با تأمین اعتبار و کمک مسئولان استانی بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را اجرایی و عملیاتی کنیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل یادآور شد: مردم این استان سال‌ها چشم‌انتظار راه‌اندازی این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هستند تا با جمع‌آوری آثار ماندگار شهدای والامقام و ایثارگران زمینه‌ای فراهم آید تا نسل‌های بعدی انقلاب با دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم آشنا شوند.
واحد تصریح کرد: ما به تنهایی و با اعتبارات محدود قادر نیستیم این پروژه عظیم را تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم که انتظار می‌رود با همکاری همه دستگاه‌ها این پروژه در بخش‌های مختلف شامل ساختمان اداری، محل عرضه آثار و یادگار شهیدان والامقام‌ و محوطه به همراه محلی مناسب برای بازدید عموم هموطنان و میهمانان و گردشگران خارج از استان فراهم آید.
وی به تخصیص اعتباری مناسب برای ساخت یادمان شهدای گمنام نیز اشاره کرد و گفت: احداث یادمان شهدا در مناطق مختلف با تأمین اعتبار در دستور کار قرار گرفته به طوری که ما در شهرهای مختلف عملیات اجرایی را در این زمینه آغاز کردیم و به جد نیز این موضوع را دنبال می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
زمين معوض!!!!!؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار