کد خبر: ۵۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 28 October 2017
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به ادعاهای خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی امسال حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پررنگ تر و قوی تر خواهد بود.
 آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که مناسبتهای مهم دیگری نیز به آن افزوده شده است.
عضو خبرگان رهبری افزود: قانون ظالمانه سنای آمریکا به تعبیری مادر همه تحریم هاست و مبنای همه اما و اگرهای ترامپ روی این برنامه گذاشته شده است بنابراین امسال نقش آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان پررنگ تر خواهد بود.
نماینده مقام رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به ادعاهای ترامپ درباره برجام گفت: 13 آبان روز رویارویی ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی است و موضع گیری آمریکا درباره برجام نیز ملت ایران را برای ستیز با دنیای استکبار مصمم تر می کند و آمادگی کامل می بخشد.
امام جمعه زاهدان گفت: 13 آبان مربوط به ایران اسلامی و همه آحاد جامعه است که امسال باید برای پاسخ قاطع و دندان شکن به استکبار جهانی گامی استوارتر و فریادی رساتر و مشتی گره کرده تر داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همگرایی برخی از دولتها از جمله دولت عربستان با استکبار جهانی وظیفه ما را سنگین تر کرده به طوری که باید نسبت به این ایام حساسیت بیشتری نشان دهیم.
آیت الله سلیمانی افزود: دولت عربستان نیز همان اتهامات واهی و مواضع بی اساس استکبار جهانی را نسبت به ایران اسلامی تکرار می کند و با آمریکا همسو است به طوری که وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرده که ما از موضع ترامپ علیه ایران کاملا حمایت می کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی آن هم در شرایطی که ناکامی آمریکا و استکبار جهانی در پیشبرد اهدافشان مشهود است به دلیل ضعف آنهاست.
عضو خبرگان رهبری افزود: این اتهامات در حالی از سوی استکبار جهانی به ایران اسلامی نسبت داده می شود که ایران اسلامی در تقابل با آمریکا بر داعش در سوریه فائق آمد و توانست ماجرای کردستان عراق را در همه پرسی عراق به زیباترین شکل میانجیگری کند.
امام جمعه زاهدان اضافه کرد: حضور جمهوری اسلامی و مردم مظلوم سوریه و عراق پرونده داعش را درهم پیچید و با میانجی گری و با بیان منطقی ایران اسلامی ماجرای همه پرسی کردستان عراق حل شد که قطعا این مساله برای آمریکا بسیار سنگین تمام شد.
آیت الله سلیمانی گفت: دشمن با تکیه بر عناصر خودفروخته داخلی بر این باور است که درون شجره طیبه انقلاب اسلامی موریانه وجود دارد و می تواند با این وسیله پایه های نظام را سست کرده و درخت تنومند انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما زهی خیال باطل.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: همه مردم ایران برای حفظ انقلاب اسلامی با هم متحد هستند و بارها این را ثابت کرده اند که شرکت در انتخابات نمونه بارزی از اتحاد این ملت است.
وی گفت: آرزوی مردم غیور و بسیجی ایران اسلامی قرار گرفتن در مقابل جبهه کفر و شکست آنهاست که اگر دشمن حماقت کند و برخوردی مهاجمانه از خود نشان دهد جوانان شجاع و غیور ایران اسلامی آمادگی کامل برای مقابله و شکست دشمن را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار