معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از درخشش دانش آموزان استان در گنگره پانزدهمین دوره طرح فراخوان پرسش مهر خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹ 23 June 2015
طاهر علمی اظهار داشت: این گنگره 25 خرداد ماه سال جاری با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش مسئولین وزارتی و دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری از تمامی استان ها در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

وی افزود: در این عرصه رقابت، دانش آموزان و فرهنگیان استان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند که از جمله آن ها دانش آموزان سمانه مرادی و ژیلا خالقی، رتبه اول داستان نویسی، مریم نصرتی، رتبه اول عکاسی، علی افشاری، رتبه دوم وبلاگ نویسی و عرفان عابدی، رتبه سوم مقاله پژوهشی را از آن خود کردند و از همکاران فرهنگی آقای سعید خاکزاد، رتبه دوم وبلاگ نویسی و سرکار خانم لعیا حسین پور دفتری، رتبه سوم داستان نویسی را کسب کردند.

علمی با اشاره به اجرای فراخوان « هر خانواده ایرانی یک پاسخ » برای اولین بار در کشور خاطر نشان کرد: اجرای مسابقات پرسش مهر امسال در قالب این طرح موجب شرکت بیش از 100 هزار خانواده استان آذربایجان شرقی در این مسابقات شده است.

قائم مقام ستاد اجرایی طرح فراخوان پرسش مهر 15 با اشاره به سئوال رییس جمهور محترم در رابطه با مشکل جدی کمبود آب عنوان کرد: به منظور زمینه سازی همدلی و همزبانی خانواده های آذربایجان شرقی در پرداختن به دغدغه رییس جمهور محترم اقدامات خوبی در این زمینه در سطح استان انجام گرفت که از آن جمله می توان به برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف با موضوع ایست آب نیست، برگزاری جلسات مختلف با مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان و عقد تفاهم نامه با موضوع آموزش های لازم به دانش آموزان در این زمینه اشاره کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: این مسابقات در 12 رشته طراحی پوستر، نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، مقاله پژوهشی، شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، سرود همگانی، نمایشنامه نویسی، وبلاگ و فراخوان هر خانواده ایرانی یک پاسخ برگزار گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار