اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد/
پرویزی : در مورد مدت زمان خاموشی برق در شهر قلعه رییسی که گزارشی در این مورد در شبکه استانی پخش شد دلیل افزایش طول شبکه برق و پراکندگی آن میباشد و هرچه این شبکه افزایش داشته باشد طبعأ به دلیل گستردگی شبکه تعداد خاموشی ها نیز زیاد میباشد.
کد خبر: ۵۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲ 27 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار تابناک گفت: در فصل تابستان به علت گرمی هوا شرکت توزیع نیروی برق نمی تواند در این مدت تعمیرات اساسی انجام بدهد. بنابراین با رسیدن فصل پاییز و خنک شدن هوا با اعمال خاموشی های با برنامه طبق برنامه زمانبندی اقدام به انجام تعمیرات پیشگیرانه می نماید. برای این کار روابط عمومی اداره برق شهرستان نیز با انتشار پیامی مبنی بر خاموشی با برنامه با ذکر ساعت خاموشی و اعلام مناطقی که به خاموشی نیاز دارد،یک روز قبل از انجام خاموشی در فضای مجازی اطلاع رسانی می کند تا شهروندان عزیز در این خصوص مطلع باشند.تعمیرات شبکه برق کار خیلی حساسی است و در موارد خاص نمیتوان بدون انجام خاموشی کار تعمیرات شبکه را انجام دهد پس مردم عزیز کمی صبوری نمایند و اجازه دهند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق در کمال آرامش و با اطمینان و دقت لازم کار تعمیرات شبکه را انجام دهند.چه بسا به دلیل تماس های مکرر شهروندان با واحد اتفاقات و نداشتن صبروحوصله و عجله برای وصل مجدد جریان برق،دقت عمل پرسنل واحد تعمیرات کاهش یافته و سبب بروز اتفاق ناگواری شود. پس مردم عزیز و شهروندان محترم بدانند که پرسنل شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش و فعالیت لحظه ای هستند و نیازمند آرامش و همکاری شهروندان هستند.

مصاحبه اختصاصی با مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه/ پاسخی به ماجرای فیش برق ۱۳میلیون تومانی/ مهمترین هدف ما رضایتمندی مشترکین است/ به حمایت و همدلی شهروندان نیازمندیم
مهندس پرویزی عنوان کرد: علاوه بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کار تعمیرات شبکه را انجام میدهد و از طرفی کار تعمیرات یک فیدر در یک نوبت خاموشی انجام نمیگیرد لذا جهت پاکسازی و تعمیرات اساسی روی هر فیدر چندین خاموشی نیاز میباشد.
بعضی از خاموشی های با برنامه به منظور انجام سرویس های دوره ای تجهیزات ایستگاه برق انجام میگردد که در چنین مواردی شرکت برق با انتقال بار ترانس هایی که نیاز به اورهال دارند به ترانس دیگر،مانع از بروز خاموشی های دراز مدت میشوند. خاموشی های دو مرحله ای مورخه ۹۶/۸/۳ به منظور انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای تجهیزات پست فوق توزیع دهدشت بود.

پرویزی افزود: در مورد مدت زمان خاموشی برق در شهر قلعه رییسی که گزارشی در این مورد در شبکه استانی پخش شد دلیل افزایش طول شبکه برق و پراکندگی آن میباشد و هرچه این شبکه افزایش داشته باشد طبعأ به دلیل گستردگی شبکه تعداد خاموشی ها نیز زیاد میباشد. طول شبکه برق تغذیه کننده مناطق دیشموک،قلعه رییسی و دشمنزیاری با احتساب انشعاب واقع در مسیر حدودأ ۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط میباشد در صورتیکه طول فیدر نباید از ۳۵کیلومتر بیشتر باشد.حل این مشکل مستلزم احداث پست فوق توزیع در این مناطق میباشد و در اختیارات حوزه برق منطقه ای میباشد که تاکنون تلاش های عوامل برق منطقه ای جهت تملک زمین مورد نظر بی نتیجه مانده است.
پرویزی اضافه کرد: خاموشی دراز مدت(۴ ساعت خاموشی در روز) تاکنون به جز مواردی که جهت انجام تعمیرات خاموشی با برنامه اجرا شده است،نداشته ایم و میانگین مدت خاموشی های فیدرقلعه رییسی روزانه در هفت ماه اخیر از سال کمتراز ۱۵دقیقه بوده است. تا به حال موردی نبوده است که در خصوص مشکلات مردم جوابگو نبوده باشم و سعی و تلاشم بر رضایت مندی شهروندان میباشد ضمن آنکه از شهروندان میخواهم تلاش و کوشش تمامی پرسنل زحمتکش شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه را ببینند و در هنگام خاموشی ها یاور و همراه ما باشند.
مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه در پایان عنوان کرد : شرکت برق از درآمد حاصل از فروش،اشتراک و انشعاب به مشترکین خود خدمت رسانی می کند. لذا پرداخت به موقع قبوض برق و بالا بودن درصد وصول مطالبات شرکت برق منجر به ارائه خدمات بیشتری به مشترکین میشود. ضمن آنکه تا قبل از شروع بارندگی های فصلی جهت انجام تعمیرات بعضی از خطوط شهری و روستایی شاهد خاموشی های با برنامه که توسط روابط عمومی شهرستان اطلاع رسانی میشود،خواهیم بود.
 پس انتظار داریم مشترکین از جمله مشترکین خانگی،تجاری،کشاورزی و اداری همکاری لازم و به موقع را جهت پرداخت مطالبات شرکت برق داشته باشند و در هنگام خاموشی های با برنامه و بدون برنامه صبور باشند و همراه و همدل با پرسنل توزیع نیروی برق شهرستان باشند.
در پایان شایان ذکر است که بعضی از تعمیرات پیشگیرانه توسط اکیپ خط گرم بدون اعمال خاموشی در شهرستان کهگیلویه انجام می گیرد.

خبرگزاری تابناک ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جهت انجام این مصاحبه، درجهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر، برای تک تک پرسنل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه همواره آرزوی موفقیت دارد.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار