فرماندار ایلام گفت:درراستای برون سپاری خدمات به بخش خصوصی و تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید 10 دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در سطح شهرستان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۵۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 26 October 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی روز چهارشنبه در نشست شورای ثبت احوال شهرستان اظهار کرد: این واحدهای پیشخوان در زمینه درخواست کارت ملی هوشمند و تعویض و تحویل شناسنامه به مردم خدمات ارائه می دهند.
 
وی با ذکر اینکه دولت الکترونیک با وجود کارت هوشمند محقق می شود اظهار کرد: درصورت اجرای کامل این طرح ملی خدمات رسانی دولت به مردم تسهیل و ساماندهی می شود.
 
بسطامی با بیان اینکه تاکنون 26 هزار و 514 کارت ملی هوشمند در ایلام صادرشده، گفت: هفت هزار و 895 شناسنامه کامپیوتری نیز برای افراد بالای 15سال صادر و تحویل شده که نسبت به سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.
 
وی یادآور شد: دقیق و بروز بودن آمار و اطلاعات یکی از ویژگی های ثبت احوال است و باید همه دستگاه های مرتبط با استفاده از ظرفیت ها و امکانات خود درخصوص ثبت و اعلام به موقع وقایع حیاتی با اداره ثبت احوال شهرستان همکاری کنند.
 
فرماندار ایلام گفت: نقش سازمان ثبت احوال در این راستا حائزاهمیت بوده و آمار ارائه شده ازسوی این سازمان نقش اساسی در برنامه ریزی های خرد وکلان دارد، چرا که آمارهای جمعیتی تدوینی ازسوی ثبت احوال، اساس و زیربنای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار