حاشیه های پررنگ تر از "متن "جلسه امروز استانداری ایلام:
امروز نشست سرمایه گذاری خارجی که باحضور دستگاههای عضو وبا حضور استاندار ایلام برگزار شد حاوی نکات مهمی بود .
کد خبر: ۵۱۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 25 October 2017
تابناک ایلام ::امروز نشست سرمایه گذاری خارجی که باحضور دستگاههای عضو وبا حضور استاندار ایلام برگزار شد حاوی نکات مهمی بود . اگر چه در نگاه اول ،شاید نکات این نشست خصوصا از زاویه نگاه متفاوت یک خبرنگار و فعال رسانه ای حاشیه های کم اهمیتی نسبت به متن محسوب شوند ،اما درحقیقت باید گفت امروزه این حاشیه ها بر متن چیرگی یافته و  تا تکلیف این حاشیه ها روشن نشود ،نمی توان نتیجه ای را از این جلسات و نشستها بعنوان " متن " انتظار داشت .
 
 
*استاندار ایلام باز هم با درپیش گرفتن سبک وسیاق خود ،سوال وجواب از مدیر ارایه دهنده گزارش ( مدیرکل امور اقتصادی ودارایی ) بخوبی جلسه را مدیریت و با استنطاق از مدیران عضو ،وضعیت پیشرفت کارهای مرتب به آنان را جویا شد.
 
*زمانیکه بخشی از کار به مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرتبط شد ،و جای خالی او در جلسه احساس شد ،استاندار با تندی وعتاب مدیر دفترش از همانجا بصورت تلفنی خواستار حضور فوری این مدیر در جلسه شد.گویا ایشان شانس آورد در خارج از استان تشریف داشتند.
 
*استاندار ایلام خطاب به مدیران گفت : هرکس می تواند کار کند ،سفت ومحکم با قدرت پیش برود. اگر هم احساس می کند که نمی تواند ،قبل از اینکه ما سراغش بیاییم ،خودش برود.
 
*سلیمانی دشتکی گفت : از کسی شناخت قبلی ندارم که بخواهم با رابطه مدیری را حفظ کنم . کارآمدی و توانمندی مدیر و قبول داشتن برنامه های دولت برای من ملاک است . بنابراین گزارش عملکرد مدیر بنای شناخت من خواهد بود.
 
*مدیرانی که توانمند باشند اگه همه بگویند باید برود ( منظور من را از همه که می فهمید)من قبول نمی کنم . مدیری هم که توانمند نباشد اگر همه بگویند باید بماند من قبول نمی کنم بماند.
 
* استاندار ایلام در مثالی برای ماندگار شدن نام مدیران کارآمد ،گریزی هم به " رئوفی" فرماندار ایلام در زمان طاغوت زد وگفت : اگر کاربکنید حتی با رفتنتان از ایلام، نام شما ماندگار خواهد شد . همانطور که مردم کماکان از" رئوفی" فرماندار زمانهای خیلی دور ایلام به نیکی یاد می کنند .
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
کاش زودتر تغییر کنه....گند زده به سازمان میراث با معاونین و کارشناسان بیسواد و عقده ای ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار