محمد مهدی سلطانیان در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنقر گفت: بیش از 98کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب در سنقر در شش ماهه اول سالجاری شستشو شد.
کد خبر: ۵۱۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 24 October 2017
محمد مهدی سلطانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر آبرسانی و بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان در شهر سنقر، نسبت به شستشوی مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب این شهر اقدام شد.
 
وی خاطر نشان کرد:در راستای افزایش ضریب بهداشتی آب آشامیدنی و ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکان، این امور مبادرت به 118 مورد نمونه برداری میکروبی، 20 مورد نمونه برداری شیمیایی از منابع تامین آب، 6314 مورد کلرسنجی مخازن و شبکه توزیع، 42 کیلومتر شستشوی خطوط انتقال آب شرب و شستشوی 98 کیلومتر از شبکه توزیع در شش ماهه اول سال جاری نموده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر با بیان اینکه شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب بعنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد:4 مخزن آب با حجم 14000 متر مکعب در این شهر بصورت دوره ای و براساس برنامه زمان بندی ضدعفونی و شستشو می شود.

سلطانیان تاکید کرد: ابتدا مخازن بطور کامل از آب تخلیه و سپس عملیات خارج کردن رسوبات نه نشین شده با فشار آب انجام و در نهایت دیواره ها و کف مخازن پس از شستشو توسط مواد گندزدا با غلظت مناسب چند بار شستشو داده می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار