مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه براساس این پیش‌بینی سرعت باد از 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت را شاهد هستیم افزود: هوای سرد و بارانی و ناپایداری آن تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و شاهد کاهش دما بین 8 تا 12 درجه هستیم.
کد خبر: ۵۰۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 16 October 2017

به گزارش تابناک : علی‌اصغر احمدی در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی از  فردا شاهد هوای سرد و رعد و برق و طوفان در استان هستیم.

وی با بیان اینکه براساس این پیش‌بینی سرعت باد از 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت را شاهد هستیم افزود: هوای سرد و بارانی و ناپایداری آن تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و شاهد کاهش دما بین 8 تا 12 درجه هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به خسارت به کشاورزان در سال گذشته خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی استان در این زمینه توصیه‌هایی به کشاورزان داشته اند تا برای جلوگیری از شکستن درختان و محافظت هرچه بهتر و بیشتر برای درختان از قیم استفاده کنند.

این مسؤول ادامه داد: توصیه شده تا دامداران دام‌های خود از مناطق بالادست به منطقه‌ای امن ببرند.

احمدی با بیان اینکه هفته قبل جلسه مدیریت بحران با حضور همه ستادها به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: روز گذشته هم جلسه‌ای با فرمانداران 22 گانه شهرستان‌ها در ستاد بحران شهرستان برای ایجاد انسجام و آمادگی هرچه بهتر برگزار شد.






منبع : بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار