فرمانده انتظامی ایلام خبرداد
فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری سوداگر شیشه و هروئین در آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 21 June 2015
سردار علی دولتی امروز از کشف یک محموله قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد.
وی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سه راهی بقیةالله هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی مازیاد مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 39 دستگاه تصفیه آب، تعداد 950 فیلتر تصفیه و سه دستگاه مخزن آب و چهار عدد موتور تصفیه کشف و ضبط شد.
دولتی تصریح کرد: خودروی توقیف شده به پارکینگ منتقل و متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به این که قاچاق کالا و ارز به اقتصاد کشور ضربه جبران‌ناپذیری خواهد زد گفت: پلیس با همه کسانی که به هر نحوی بخواهند به اقتصاد کشور آسیب برسانند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.
*دستگیری سوداگر شیشه و هروئین در آبدانان
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر کشف مقادیری مواد افیونی بسته‌بندی شده خبر داد.
وی گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: پلیس در این زمینه تحقیقات خود را آغاز و توانست در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کند.
وی افزود: پس از دستگیری متهم از مخفیگاهش، مقدار قابل توجهی مواد مخدر شامل شیشه و هروئین بسته‌بندی شده و آماده توزیع کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پلیس مصمم است با افزایش گشت‌های خود و استقرار ایست و بازرسی های مقطعی در شهرستان امکان فعالیت خرده فروشان مواد مخدر را به حداقل برساند.
وی همراهی و مشارکت مردم با پلیس را از اساسی‌ترین راه‌های مقابله با سوداگران مرگ خواند و گفت: بایستی فرهنگ مسئولیت‌پذیری در بین عموم مردم تقویت شود.
 *موتورسواران روستاهای ملکشاهی کلاه ایمنی رایگان دریافت کردند
فرمانده انتظامی استان ایلام از اهداء کلاه ایمنی به موتورسواران روستای گنبد پیرمحمد شهرستان ملکشاهی خبر داد.
وی گفت: اجرای این طرح با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه های استان در روستاهای استان در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح بین 100 نفر از موتورسواران روستا و گنبد پیرمحمد شهرستان ملکشاهی کلاه ایمنی رایگان توزیع شد.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: در خلال این مراسم دفترچه‌هایی حاوی نکات ایمنی مربوط به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و خطرات عدم استفاده از کلاه ایمنی و فواید آن توسط کارشناسان اعزامی به گیرندگان کلاه ارائه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار