فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان بابلسر و فریدونکنار گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۷۷ کیلوگرم ماهی خاویاری قاچاق و بیش از ۱۶ هزار و ۸۵۱ رشته انواع دام خاویاری و فلسدار کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۰۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 14 October 2017
به گزارش تابناک : میرزاعباس صادقی اظهار کرد: بر اساس قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزیان جمهوری اسلامی صید و بهره برداری منابع آبزیان در محدوده آبهای دریایی در انحصار دولت بوده و باید با اجازه دولت صورت گیرد.
وی افزود: در ۶ ماه نخست امسال ماموران تحت فرماندهی این یگان با همت و تلاش خستگی ناپذیر با حضور مستمر طی بازرسی و عملیات مختلف اعم از مشترک و غیرمشترک بیش از ۷۴۸ مرحله گشت‌های دریایی و ساحلی توانستند کشفیات بسیار خوبی در این ارتباط داشتند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان بابلسر و فریدونکنار کشف ۷۷ کیلوگرم ماهی خاویاری و بیش از ۱۶ هزار و ۸۵۱ رشته انواع دام خاویاری و فلسدار را از جمله این کشفیات خواند و افزود: در این مدت تعداد ۳۸۵ ماهی استخوانی،۷۰ هزار و ۲۲۴ عدد کرف صیادی،۳۹ حلقه لاستیک،۱۷۸ شاخه لنگر،۱۹ لاکش و دو دستگاه ماشک کشف و ضبط شد و در این راستا تعداد ۳۱ نفر متهمان دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
صادقی کشف و توقیف ۲۴ فروند انواع بدنه قایق موتوری و پاروئی و ۶ دستگاه انواع موتورهای قایق دریایی سبک و سنگین را از دیگر کشفیات این یگان خواند.
وی در پایان از تمام مردم شریف استان خواست تا اطلاعات مربوط به قاچاق محصولات شیلاتی و صیدغیرمجاز را با شماره تلفن‌های ۳۵۲۸۹۲۶۸ و ۳۵۲۸۹۲۷۴ بابلسر به اداره روابط عمومی و ستاد خبری یگان اطلاع دهند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار