مدیرکل کمیته امداد استان
یکی از طرح های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برای کمک به محرومین، طرح حامی یابی است که امدادگران این نهاد به ویژه در لیالی قدر با استقرار در اماکن مقدس، نسبت به جذب حامی برای ایتام اقدام می کنند.
کد خبر: ۵۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵ 21 June 2015

ضیا رضایی اظهارداشت: هر سال با شروع ماه مبارک رمضان، کمیته امداد برنامه های مختلفی در سطح استانهای کشور اجرایی می کند که در استان ایلام نیز طرحهایی برای نیازمندان برگزار می شود.

وی بیان داشت: یکی از طرح های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برای کمک به محرومین، طرح حامی یابی است که  امدادگران این نهاد به ویژه در لیالی قدر با استقرار در اماکن مقدس، نسبت به جذب حامی برای ایتام اقدام می کنند.

رضایی بحث حمایت از ایتام به ویژه در ماه مبارک رمضان را دارای ثواب و اجر دنیوی و اخروی فراوان دانست و گفت: این نهاد آماده ثبت نام افراد خیر برای عضویت در طرح اکرام به ایتام است.

وی عنوان کرد: یک هزار و ۴۰۰ یتیم نیازمند ایلامی همچنان چشم به راه حمایت نیکوکاران هستند.

رضایی افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته با کمک خیرین و نیکوکاران استان، افراد زیر پوشش و نیازمند ایلامی در شب های ماه رمضان اطعام می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه با بیان اینکه اطعام و افطار برای نیازمندان از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه رمضان است، افزود: ۷۰ هزار نیازمند استان ایلام در ماه مبارک رمضان اطعام می شوند.

رضایی ادامه داد: این تعداد افراد در کلیه مناطق استان ایلام توسط خیرین اطعام می شوند.

وی همچنین از اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح مفتاح الجنه با هدف جلب کمک به نیازمندان از افراد خیر و نیکوکار و مسئولان استان برای بازدید از خانواده های مددجویان بمنظور کمک به این افراد دعوت می شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار