رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی در برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: با انهدام یک باند حرفه‌ای در دیلم، محموله قاچاق قرص و پودر نیروزا به ارزش ۷۰ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۵۰۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 03 October 2017
سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم با بیان اینکه کالاهای قاچاق فاقد هرگونه کیفیت است اظهار داشت: کالاهای قاچاق چونکه از مبادی غیر رسمی و به صورت مخفیانه وارد می‌شود و کنترلی بر روی آنها نیست جامعه را از نظر سلامتی به خطر می‌اندازد چراکه فاقد هرگونه کیفیت است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق اجتماعی و مردم محور شده چراکه مردم در این راستا مشارکت و تعامل مطلوبی با پلیس در تمامی نقاط استان بوشهر دارند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی در برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: برخورد با قاچاقچیان  در اولویت کار پلیس قرار دارد که در این عرصه تیم‌‌های پلیسی به صورت تخصصی و شبانه‌روز فعال هستند.

سردار واعظی از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق پودر نیروزا در دیلم خبرداد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، پلیس شهرستان دیلم، با اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند قاچاق کالا در این شهرستان شد.

وی با اشاره به نگه‌داری قرص و پودر نیروزا در یکی از انبارهای دیلم خاطر نشان کرد: سرکرده این باند اقدام به واردات انواع کالای قاچاق و  نگه‌داری آن در یک انبار در یکی از روستاهای شهرستان دیلم می‌کرد و در فرصت مناسب آن را به دیگر نقاط منتقل می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه در محل نگه‌داری کالاها، سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را که به تازگی بارگیری و قصد انتقال به خارج از استان را داشت توقیف کردند.

وی، ارزش پودر و قرص نیروزا قاچاق در دیلم را  70 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در بازرسی از سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق انواع پودر و قرص نیروزا و مکمل‌های دارویی غیر مجاز به ارزش 70 میلیارد ریال کشف و ضبط و 6 متهم دستگیر شد.

سردار واعظی تصریح کرد: در همین راستا انبار مذکور پلمب و متهمان به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار