فرماندار قرچک گفت: شناسایی توزیع کنندگان و دستگیری آنان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه های مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم مبارزه با مواد مخدر است
کد خبر: ۵۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 20 June 2015
جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور علی صادقی فرماندار قرچک، سرهنگ علی قرائی فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان و مدیران اجرایی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قرچک برگزار شد.

علی صادقی در این جلسه با اشاره به تلاش دشمن برای گسترش مواد مخدر در میان جوانان و نوجوانان اظهار داشت: امروز دشمن به وسیله مواد مخدر تلاش دارد تا زمینه انحراف نسل جوان و نوجوان را فراهم آورد.

مواد مخدر قرچک

فرماندار قرچک افزود: استکبار برای گسترش مواد مخدر بویژه در میان جوانان و آینده سازان کشور سرمایه گذاری هنگفتی کرده است و تلاش دارد تا به وسیله یک برنامه ریزی منسجم و منظم زمینه انحراف آنان را ایجاد کند.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان این مواد افیونی انجام شده اما باید این تلاش ها با همت مضاعف و برنامه ریزی بهتر ادامه پیدا کند.

این مسئول با تشریح اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر قرچک اضافه کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر قرچک نیز باید از تمام ظرفیت و پتانسیل خود برای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده کند.

صادقی برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه هفته مواد مخدر را خواستار شد و بیان داشت: با توجه به در پیش رو بودن هفته مبارزه با مواد مخدر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدامات و برنامه های خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

وی فرهنگ سازی در زمینه خطرات مواد مخدر را بسیار مهم دانست و گفت: امروز باید در سطح مدارس و دانشگاه ها زمینه آشنایی آینده سازان کشور با خطرات مواد مخدر فراهم شود.

صادقی افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر، شناسایی توزیع کنندگان و دستگیری آنان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروههای مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده شوم است.

این مسئول تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در سال گذشته برنامه های خوبی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر در مساجد و پایگاه های تابستانی برای دانش آموزان انجام دادند که امیدواریم که امسال نیز مثل سال گذشته پربارتر و بهتر برگزار شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار