بیاناتی همچنین با اشاره به ۳۴۵ مورد پایش در حوزه‌های ساختمانی عنوان کرد: در همین راستا به همه موارد پیش‌گفته دستورالعمل و اخطار داده شد به طوری که حتی به ساختمان مرکزی شهرداری همدان نیز دستورالعمل ایمنی ابلاغ شده است.
کد خبر: ۵۰۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 30 September 2017
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی همدان از ارائه ۵۰ هزار نفرساعت آموزش شهروندی توسط سازمان آتش نشانی همدان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر؛ محمدرضا بیاناتی با اشاره به برنامه های حوزه آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی همدان و تعریف برنامه ها در ۹ مؤلفه آموزشی از ارائه ۵۰ هزار نفرساعت آموزش شهروندی توسط سازمان آتش نشانی همدان طی سال جاری خبر داد.

وی گفت: کارشناسان مجرب این سازمان با حضور در جمع شهروندانی که در اماکن عمومی، تفریحی و زیارتی تجمع کرده بودند آموزش‌های ایمنی و آتش‌نشانی را به آنان ارائه کردند.

بیاناتی اضافه کرد: مربیان آموزش سازمان نیز چندین نوبت با حضور در جمع شهروندانی که در ایام دهه کرامت در میدان آرامگاه باباطاهر، باغ ایرانی، امامزاده خضر و پارک کودک حضور داشتند، آنان را با اصول پیشگیری و مقابله با حوادث شهری و آتش‌نشانی آشنا کردند.

وی از آموزش ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در حوزه مشاوره و ایمنی اماکن مختلف، ۷۰۷ نفر در مهدکودک‌ها، ۱۸۴ نفر در ادارات و شرکت‌ها و آموزش ۴۶۵ دانش‌آموزان شهر همدان خبر داد.

ثبت یک هزار و ۵۵۰ نفرساعت آموزش در حوزه پیشگری

بیاناتی بیان کرد: برای اولین بار در طول دوران خدمت سازمان آتش‌نشانی همدان، آموزش کارکنان ویژه فرماندهی در دستور کار قرار گرفت و در مجموع در حوزه پیشگیری با یک هزار و ۵۵۰ نفرساعت آموزش مواجه بودیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان تأکید کرد: این سازمان علاوه بر انجام ماموریت مختلف عملیاتی، با هدف فرهنگ سازی و کاهش حوادث شهری مجموعه برنامه‌های آموزشی پیشگیری و مقابله با حوادث مختلف را به طور مستمر برای اقشار مختلف جامعه طراحی و اجرا می کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در حوزه آتش‌نشانی نیاز جدی به مرکز آموزش تخصصی احساس می‌شود ضمن اینکه نیاز جدی به‌روز کردن تجهیزات مورد توجه است چراکه برخی از تجهیزات مربوط به ۲۵ سال قبل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار