معاون آموزشی دانشگاه مازندران از افتتاح دفتر دانشجویان غیرایرانی در این دانشگاه خبرداد.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 29 September 2017
به گزارش تابناک : علی اکبر باقری در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دفتر دانشجویان غیرایرانی دانشگاه مازندران با تلاش رئیس دانشگاه مازندران و همکاری معاونت‌ها و روابط بین الملل دانشگاه به عنوان یکی از دفترهای زیر مجموعه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی شکل گرفت و افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این دفتر با هدف اجرای سیاست‌های دانشگاه مازندران در جذب دانشجویان غیرایرانی و توسعه روابط با دانشگاه های خارج از کشور به ویژه کشورهای اسلامی و همسایه ایجاد شده است.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران تصریح کرد: یکی از اهداف این دفتر ایجاد هماهنگی با دفتر روابط بین الملل، مرکز آموزش زبان فارسی معاونت دانشجویی، امور آموزشی، تحصیلات تکمیلی و دیگر بخش های مرتبط با پذیرش و تحصیل دانشجویان غیرایرانی بوده و  نقش پل ارتباطی را دارد.

باقری با بیان اینکه این دفتر سومین مرکز برای ارتباط با پذیرش و آموزش دانشجویان غیر ایرانی است،گفت:  در حال حاضر دانشجویانی از کشورهای مختلف مثل عراق، سوریه، یمن، تاجیکستان در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه مازندران مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت و قابلیت دانشگاه مازندران از نظر توانمندی های علمی و پژوهشی اعضای هیأت علمی، امکانات مورد نیاز و حتی جاذبه های موقعیت جغرافیایی بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در صورت برقراری ارتباط علمی و فرهنگی با دیگر کشورها و شناساندن جایگاه علمی و موقعیت جغرافیایی خود به آن ها در جذب دانشجویان غیرایرانی بسیار موفق تر از حال حاضر خواهد بود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار