مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از اردیبهشت امسال(شروع سال راهیان نور) تاکنون بیش از 250 هزار نفر از زیارتگاه و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی یوسفی‌راد ، اظهار کرد: در این مدت همچنین نزدیک 70 هزار نفر روز در اماکن اقامتی راهیان نور استان کرمانشاه اسکان داده شده‌اند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه سال راهیان نور از اردیبهشت ماه هر سال آغاز و تا اردیبهشت ماه سال بعد ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: تا این لحظه افزایش 15 درصدی بازدید کنندگان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان را شاهد بوده ایم.

 مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال راهیان نور گذشته در مجموع حدود 900 هزار نفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند، پیش‌بینی کرد: امسال شاهد حضور بیش از یک میلون نفری بازدیدکنندگان  از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان باشیم.

وی یادمان‌های مرصاد، بازی‌دراز، پاوه، گیلانغرب و قصرشیرین را پربازدیدترین یادمان‌های استان کرمانشاه برشمرد.

یوسفی‌راد با اشاره  به اتمام اعزام راهیان نور عمومی و خانوادگی در پایان تابستان عنوان کرد: از 12 مهر اعزام راهیان نور دانش آموزی در استان آغاز خواهد شد.

اجرای رزم نمایش "با افلاکیان"

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایش رزمی فرهنگی "با افلاکیان" به مناسبت هفته دفاع مقدس در پادگان توحید کرمانشاه، اظهار کرد: این رزم نمایش از روز 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع شده و تا روز پنجم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

یوسفی‌راد حضور در این برنامه را برای عموم مردم آزاد و رایگان عنوان کرد و افزود: رزم نمایش با افلاکیان همه روزه از ساعت 19 تا 21 برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزم‌نمایش با محوریت شبیه سازی عملیات مسلم بن عقیل در استان در حال برگزاری است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عملیات مسلم بن عقیل را جزو عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این عملیات توجه دشمن را از جنوب به غرب کشور برگرداند و از این حیث آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با آن اهمیت دارد.

وی هدف از اجرای این رزم نمایش را آشنایی همگان به ویژه نسل جوان با سال های دفاع مقدس و اتفاقات رخ داده در جریان این سال‌ها عنوان کرد و افزود: نسل جوان سال‌های دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و برگزاری اینگونه برنامه‌ها می تواند باعث آشنایی آنها با رخدادهای دوران دفاع مقدس شود.

یوسفی‌راد همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتدار در اردوگاه توحید شهر کرمانشاه اظهار کرد: در این نمایشگاه ادوات جنگی در معرض دید عموم قرار گرفته و در ایام دفاع مقدس هر روز از ساعت 17 آماده بازدید علاقمندان است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار