معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز گفت: سه هزار مددجوی البرزی در سال جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 23 September 2017
به گزارش تابناک : حسین رجبی بابیان اینکه کارگاه‌های آموزشی دانش و بینش در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) این نهاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به‌منظور تأمین هزینه‌های اعزام، پذیرایی و ارائه آموزش‌های مختلف فرهنگی برای بانوان سرپرست خانوار و دانش آموزان شرکت‌کننده در این طرح در نظر گرفته‌شده است .

وی افزود: دو هزار بانوی سرپرست خانوار و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد البرز در پائیز امسال با حضور در کارگاه‌های آموزشی دانش و بینش از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد  استفاده می‌کنند .

رجبی توجه به توانمندسازی فرهنگی به همراه توانمندسازی اقتصادی را ازجمله مهم‌ترین دغدغه‌ها و برنامه‌های این نهاد برای خدمت‌رسانی اصولی به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد دانست و گفت: دانش‌آموزانی که تاکنون در برنامه‌های آموزشی این نهاد شرکت نکرده‌اند در اولویت حضور در این برنامه هستند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی مهدویت، احکام مربوط به دوران بلوغ جوانان، راه‌های استفاده صحیح از فضای مجازی باهدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب ازجمله بخش‌های مختلف این کارگاه آموزشی است .

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۲ درصد بودجه خدمات فرهنگی از محل مشارکت خیران و ۳۸ درصد دیگر از ردیف بودجه دولتی تأمین می‌شود، گفت: امسال با مساعدت مالی خیران بیش از سه هزار مددجو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند .

رجبی مطرح کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار و ۳۰۰  دانش‌آموز و حدود ۵۵۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد در البرز از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز بیان کرد: کمیته امداد در کنار برگزاری طرح‌های فقرزدایی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان، ضمن تعامل با خیران مبالغ مشخصی را نیز برای اعزام فقرا به اماکن زیارتی جذب می‌کند .





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار