کارشناس دفتر آسیب دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام سرانه هریک از بسته های مهرانه را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته ها برای110 کودک شناسایی شده از طریق مرکز حمایتی، آموزشی کودک و خانواده، مرکز اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی محله مهرآباد شهر ایلام تهیه شده است.
کد خبر: ۴۹۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 21 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ زهرا عبدالهی گفت:  این بسته های آموزشی برای نخستین بار توسط دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور تهیه که شامل کیف، کفش، لباس و نوشت افزار است.
 
وی  سرانه هریک از بسته های مهرانه را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته ها برای  110کودک شناسایی شده از طریق مرکز حمایتی، آموزشی کودک و خانواده، مرکز اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی محله مهرآباد شهر ایلام تهیه شده است.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد 70 کودک کار و همگی پسر هستند اضافه کرد: این بسته ها بین این کودکان که عمده آنها در حاشیه شهرها ساکن هستند توزیع شد.
 
به گفته کارشناس دفتر آسیب دیدگان اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام، کودکان کار در طول سال تحصیلی از خدمات حمایتی، مشاوره ای، مالی و مددکاری بهزیستی برخوردار هستند.
 
 کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام نیزدر آستانه سال تحصیلی جدید 10میلیارد ریال کمک مردمی جشن عاطفه ها را به همراه کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز پیشتر اعلام کرد که دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت برای تهیه لباس فرم و پوشاک و نوشت افزار دغدغه ای نداشته باشند.0
 
100هزار دانش آموز در استان ایلام اول مهرماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار