رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات پلیس راه استان در روزهای پایانی تابستان برای نظارت بر جاده ها خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 20 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در این روزها حضور گسترده هموطنانمان در برگشت از سفرهای تابستانی تمامی محورهای مواصلاتی استان  تحت پوشش کامل پلیس قرار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: رفتارهای ناصحیح رانندگانی که با ارتکاب تخلفات حادثه ساز در جاده ها برای خود و دیگر رانندگان  ایجاد ناامنی می کنند مورد  رصد قرار  خواهد گرفت.
 
همتی زاده گفت: رعایت قوانین و مقررات بخشی از حقوق شهروندی است و عدم رعایت مقررات صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: برابر بررسی‌های بعمل آمده بیشترین میزان تصادفات و تلفات جاده ای  در شهریورماه بوده است که تعداد زیادی از هموطنانمان در اثر عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست داده اند.
 
وی ادامه داد : با شروع فصل پاییز و بارش های پراکنده در سطح استان که خطرناکترین وضعیت را برای جاده و خودرو بوجود می آورد و زیر قطرات باران ، گرد و خاک و سایر آثار باقیمانده از لاستیک و روغن وسایل نقلیه موجود در خلل و شکاف آسفالت ترکیب شده و سطح لغزنده ای را بوجود می آورد و به همین دلیل اصطکاک خودرو با جاده کم می شود و احتمال سر خوردن خودرو را افزایش می دهد.
 
سرهنگ همتی زاده عنوان کرد : با شروع باران ضروری است که با  سرعت  مطمئنه و یکنواخت حرکت نمایند و در سر پیچ ها از سرعت خود کاسته و در هنگام  کم کردن سرعت از ترمز ناگهانی و برداشتن پا از روی پدال گاز و فشار دادن آن به طور ناگهانی خودداری نمایند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار