سرپرست شهرداری ایلام گفت: زمین محل ساخت سینما قدس ایلام تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف می شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 20 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ افشین مظفری اظهار داشت: سینما قدس ایلام بعد از تخریب قرار بوده به یک مکان تجاری، فرهنگی همراه با پارکینگ تبدیل شود ولی هم اکنون بعد از سال ها این زمین برای تغییر کاربری دارای مشکلاتی است.
 
وی گفت: قطعا استفاده از زمین سینما قدس ایلام برای پارکینگ ممنوع است و تا ۱۰ روز آینده این زمینه تعیین تکلیف می شود.
 
مظفری تضریح کرد: مالک سینما حتما باید برای تعیین تکلیف زمین به شهرداری مراجعه کند و قطعا در آینده از فعالیت این زمین به صورت پارکینگ جلوگیری به عمل می آید.
 
در نبود سینما در ایلام چند وقتی بود که سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ارشاد ایلام با عنوان سینما فرهنگ تغییر کاربری دارد که آن هم تعطیل شد.  
 
محمد علی نیاکان مدیر کل ارشاد استان ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سالن آمفی تئاتر ارشاد شهرستان ایلام از اول مهرماه محل نمایش فیلم برای شهروندان می شود.
 
وی افزود: این سالن پیش از وقفه ای دوباره به محل نمایش فیلم تبدیل می شود تا زمانی که مشکل اصلی سینما قدس ایلام حل شود.
 
سینما قدس ایلام که پنج سالی است به بهانه بهسازی تخریب شد و حالا به پارکینگ تبدیل شده است، خبری از ساخت مجدد این سالن سینما نیست.
 
ایلام یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور به لحاظ زیرساخت‌های فرهنگی است و سالن سینما ندارد. این استان سال‌هاست از نبود سالن سینما رنج می‌برد و وعده‌های مختلف مسئولان ساخت یک سالن سینما در استان محقق نشده است. /م
مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار