رئیس هیأت کوهنوردی قزوین:
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: در مرحله مقدماتی و ركوردگيری مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسيا 2017 در تهران، رضا عليپور سنگ‌نورد قزوینی توانست به عنوان نفر اول وارد مرحله نهايی شود.
کد خبر: ۴۹۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا 2017 در تهران خبر داد و اظهار داشت: مرحله مقدماتی و رکوردگیری ماده سرعت مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا روز گذشته برگزار و به پایان رسید که در این رقابت‌ها رضا علیپور سنگ‌نورد قزوینی توانست با رکورد 5:68 ثانیه به عنوان نفر اول وارد مرحله نهایی شود.

وی ادامه داد: همچنین در مرحله مقدماتی و رکوردگیری هم مهدی علیپور توانست با رکورد 6:45 به عنوان نفر ششم به مرحله نهایی راه پیدا کند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین تصریح کرد: این مسابقات امروز از ساعت 19 در مرحله نهایی و فینال ادامه پیدا می‌کند و همزمان از شبکه ورزش صدا و سیما هم پخش می‌شود.

نکونام با بیان اینکه علیپور توانسته در مسابقات کشوری و بین‌المللی با رکودهای خوب، مقام‌های برتری را کسب کند، اضافه کرد: امید است در مرحله نهایی هم این قهرمان قزوینی بتواند خوش بدرخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار