سرهنگ رضاهمتی زاده؛
رئیس پلیس راه استان ایلام از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جانمایی نصب دوربین های هوشمند در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 19 September 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضاهمتی زاده گفت: امروز با حضور کارشناسان تعداد ۱۶ نقطه برای نصب  دوربین ها هوشمند کنترل سرعت در مسیر های  پر تردد و حادثه خیز استان جانمایی شده است.
 
وی ادامه داد :محل استقرار دوربین های ثبت تخلفات سرعت ، یکی از فاکتور های اصلی موثر در کاهش تصادفات و تخلفات جاده ای است و هدف از راه اندازی این دوربین ها جهت انسجام بخشی در بحث ترافیک و خدمات به مردم این  استان عنوان کرد.
 
همتی زاده اضافه کرد: روش کار این دوربین ها بدین صورت است که دارای یک رادار لیزری است که با استفاده از رادار می تواند سرعت خودروها را تشخیص داده و در صورت تشخیص سرعت خودرو بیشتر از حد مجاز از خودرو مورد نظر عکس گرفته و پلاک خودرو ها را برای اجرای جریمه از طریق لینک مخابراتی  به سرور  مرکزی راهنمایی و رانندگی ارسال می نماید و از آن طریق مورد اعمال قانون قرار گرفته و به صورت آنلاین برای راننده پیام ارسال خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: تا زمانی می توان از کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این استان سخن گفت که رانندگان فرهنگ خودداری از تردد سریع  در محورهای استان را ارتقاء دهند.
 
سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: این دوربین ها قابلیت ثبت تخلفات به صورت  ۲۴ ساعته  را داشته و رفتارهای ناصحیح رانندگان را رصد خواهد کرد./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار