سید کمال الدین میرجعفریان؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به نزدیک شدن بهره برداری از تقاطع غیر همسطح ایلام گفت: میزان پیشرفت فیزیکی ساخت این پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان ارغوان شهر ایلام به 87 درصد رسیده است.
کد خبر: ۴۹۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 18 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید کمال الدین میرجعفریان  در حاشیه بازدید استاندار ایلام از پروژه های راه سازی ایلام  گفت: عملیات خاکی این تقاطع غیر هم سطح از سمت شهر ایلام در مراحل پایانی است.

وی افزود: عملیات خاکی مسیر عبوری تقاطع غیر هم سطح ارغوان از سمت سرابله نیز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

میرجعفریان یادآور شد: عملیات تکمیل این طرح به طور شبانه روز در حال انجام است و هدف اتمام این طرح تا قبل از آیین های اربعین و حضور زائران در استان ایلام است.

وی گفت: پیمانکار این پروژه نیز خواستار تزریق اعتبار برای شتاب بخشی در تکمیل این طرح مهم ارتباطی تا قبل از اربعین است که امیدواریم با مساعدت مسئولان تعهدات صورت گرفته اجرایی شود.
 
 پیشرفت 25 درصدی قطعه اول ایلام به مهران
 
مدیرکل راه و شهریسازی ایلام همچنین از پیشرفت فیزیکی 25 درصدی طرح چهار بانده کردن قطعه اول ایلام به مهران خبر داد.

میرجعفریان یادآور شد: این پروژه راهسازی 12 کیلومتر طول دارد و هم اکنون از 25 درصد پیشرفت برخوردار است و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: یک تونل 750 متری و 16 دستگاه پل بزرگ و کوچک در این مسیر ایجاد خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: قطعه دوم مسیر ایلام به مهران از ماربره تا سه راهی صالح آباد به طول 19 کیلومتر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی افزود: این طرح با کار مداوم شبانه روزی و با تزریق اعتبار به طور قطع تا اربعین امسال تکمیل می شود و به زیر بار ترافیکی خودروهای زائران می رود.
 
قطعه سوم راه ایلام - مهران پیش از اربعین زیر بار ترافیک می رود
 
میرجعفریان گفت: قطعه سوم از سه راهی صالح آباد تا سد آل اسحاق به طول 40 کیلومتر با 55 درصد پیشرفت توسط شرکت خاتم الانبیا (ص) سپاه در حال ساخت است.
 
وی تاکید کرد: تلاش می شود در مدت 10 روز آینده با هموار کردن سطوح ناهموار این مسیر به سطح روسازی رسیده و تا قبل از اربعین این راه ارتباطی تکمیل و به زیر بار ترافیک برود./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار