ر حالی که گمانه زنی ها درباره گزینه احتمالی تصدی وزارت علوم درمحافل مختلف سیاسی ، علمی و دانشگاهی ادامه دارد، سرپرست وزارت علوم گفت: معرفی گزینه نهایی وزارت علوم پس از اتمام تعطیلات مجلس و بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک مشخص خواهد شد درهمین حال یک عضو مجمع نمایندگان تهران ازتعیین کمیته‌هایی دراین مجمع برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم ونیرو خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 18 September 2017
به گزارش تابناک : ضیاء هاشمی دراین باره گفت: انتخاب وزیر علوم موضوعی است که رئیس جمهور باید آن را اعلام کند و تصمیم نهایی را رئیس جمهور می گیرد.
هاشمی خاطرنشان کرد: بعد از پایان تعطیلات مجلس و بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک گزینه نهایی وزارت علوم برای معرفی به مجلس اعلام خواهد شد.سرپرست وزارت علوم اظهار کرد: پیش بینی می‌شود اوایل مهرماه رئیس جمهور برای گزینه نهایی وزارت علوم به جمع بندی برسد.
همچنین عضو مجمع نمایندگان تهران با اعلام این که مجمع نمایندگان تهران به بررسی ویژگی‌های وزیران علوم، نیرو و استاندار وفرماندار تهران پرداخت به ایسنا گفت : کمیته‌هایی در این باره مشخص شده است .نماینده تهران ادامه داد: قرار است این کمیته‌ها با ارتباط با دولت از گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو مطلع و به نمایندگان تهران معرفی شوند.بادامچی همچنین گفت: براساس اطلاع ما دولت در هفته اول مهر گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو را به مجلس معرفی خواهد کرد.در همین حال سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت درباره گزینه‌های وزارت نیرو و علوم به جمع‌بندی نرسیده و احتمالا وزیران پیشنهادی اواسط مهرماه معرفی می‌شوند.نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: واعظی در این باره گفته دولت هنوز درباره گزینه‌های وزارتخانه‌های علوم و نیرو به جمع بندی نهایی نرسیده و آن چه مطرح می شود در حد گمانه‌زنی است.
دیدار امین‌زاده با مراجع تقلید
از سوی دیگر باشگاه خبرنگاران در خبری اعلام کرد که الهام امین‌زاده یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت علوم روزگذشته با برخی از مراجع تقلید در قم دیدار و گفت‌وگو کرد. این خبر را فقط باشگاه خبرنگاران منتشر کرده اما جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.






منبع : دانشجو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار