صبح امروز همایش کار آفرینان و بهبود یافتگان شرق مازندران در سالن بصیرت بهشهر با حضور فرماندار بهشهر برگزار شد .وی در این همایش اعلام کرد: 9 مرکز رسمی درمان و ترک اعتیاد در بهشهر مشغول فعالیت برای پاک کردن افراد آلوده به مواد خانمان سوز و ویران گر مخدر هستند .
کد خبر: ۴۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 18 June 2015
به گزارش تابناک ، محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر اظهار کرد : تبعات معضل اعتیاد در جامعه تمام نشدنی است و دستگاهها باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر مسوولانه تر و مصمم تر فعالیت کنند.چرا که بیشترین ناهنجاریهای جامعه در میان معتادان است که باید با پیشگیری، درمان و مقابله، از گسترش دامنه نفوذ و آسیب های ناشی از مواد مخدر کاست.


وی بیان کرد : یکی از اقدامات موثری که پس از پایان دوره درمان معتادان در بهشهر انجام می شود، پیگیری برای حل مشکلات شخصی تا حد امکان است که از این طریق می توان زمینه برای بازگشت دوباره این افراد به سمت استفاده از مواد مخدر را کاهش داد.

فرماندار بهشهر افزود : ساماندهی این معضل خانمانسوز فقط با تلاش یک اداره و ارگان موثر و کارگشا نیست و همکاری و هماهنگی دستگاهها برای ساماندهی معتادان خیابانی ضروری است.

وی به شیوه های جدید خرید و فروش مواد مخدر و مواد صنعتی اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مواد مخدر با کاربری های جدید ارائه می شود که باید خانواده ها و جوانان را از این روش ها آگاه و مطلع کرد .

فرماندار بهشهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: جوانان با حضور در مراسم معنوی و مساجد در ایام ماه مبارک رمضان می توانند خود را در مقابل توطئه های دشمن بیمه کنند.

نورزاد با اشاره به اهداف شوم دشمنان در براندازی خانواده اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی با کاهش هزینه مصرف اعتیاد، جوانان عزیزمان را مورد هدف قرار داده اند.

وی ایجاد اشتغال و حمایت از بهبود یافتگان را در اولویت دانست و گفت: باید بهبود یافتگان در کلاس های مختلف کارآفرینی، حرفه آموزی، صنعتی و آموزش زندگی شرکت کرده و برای زندگی خود برنامه ریزی نمایند تا بتوانند در جامعه ظهور و پرورش مطلوبی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار