معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبرداد
"عزیز الله مهدیان"، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن در بازدید از مناطق زلزله زده دره شهر گفت: با پیگیریهای انجام شده فاز دوم پرداخت تسهیلات به ساخت‌وساز منازل مسکونی مناطق زلزله‌ زده بزودی اجرایی می شود.
کد خبر: ۴۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 17 June 2015

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ،با بیان اینکه سرعت بازسازی منازل مسکونی زلزله‌ زده در دره شهر مطلوب است، اظهار کرد: پیشرفت و کیفیت بالای پروژه های در دست احداث شهرستان نمونه بی نظیری از توجه مسئولان و حمایت مردم در این زمینه است.

مهدیان افزود: دولت با تامین همه اعتبارات و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در صدد است تا پایان شش‌ماهه اول امسال کار بازسازی واحدهایی که براثر حوادث در نقاط کشور خسارت دیدند را به پایان برساند.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین حادثه سال گذشته زلزله مورموری در ایلام بود و تلاش خواهیم کرد تا در سالگرد زلزله بخش عمده کار بازسازی انجام گیرد و مردم به خانه‌های خود بازگردند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بخشی از کار ما، پیشگیری است و دولت نیز اهتمام ویژه‌ای در این خصوص دارد، به‌طوری‌که ساخت 200هزار واحد مسکونی در سال برای روستاییان کشور نیز به همین منظور صورت خواهد گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار